En dagbok om mitt liv i Melbourne, Australien.


Lägenheten på Kavanagh Street

Dagen efter att vi kom hem från Bali hände äntligen det som vi hade väntat så länge på. Vi hade varit snabba att svara på ett inlägg på Facebook och fick äntligen chansen att flytta in i en lägenhet ihop med fyra andra tjejer. För er som vet så ligger den i Southbank, ett område som enligt mig är super att bo på! Vi var nästan oroliga att vi hade lite väl höga förväntningar på detta stället, men vi tänkte att värre än vi redan hade det kunde det inte bli. 
 
När jag tänker tillbaka på tiden vi hade i huset så känns den nästan jobbig. Vi trivdes inte alls där, och jag är så glad att vi bestämde oss för att flytta. Och lägenheten har vi älskat det sedan dagen vi flyttade in. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback