En dagbok om mitt liv i Melbourne, Australien.


Sydney

Den sista veckan när Rasmus var här spenderades i Sydney. Jag älskar Sydney! Så himla storslagen stad. Älskar att det är så mycket vatten och olika öar. Det är verkligen skitfint. Vi gjorde också en utflykt till Blue Mountains som är så sevärt, fick se helt otroliga utsikter och massor av fina vattenfall. Tyvärr var vårt rum i Bondi fullt av kackerlackor, vilket ingen av oss är särskilt vana vid. Jag vaknade mitt i natten av att en kackerlacka kröp utmed min rygg. Den natten dödade vi 5 stycken i rummet på mindre än en halvtimma. Det var så jävla äckligt. Vi hade dock väldigt härliga housemates, "Welcome to Australia" sa de när vi frågade om kackerlackorna. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback