En dagbok om mitt liv i Melbourne, Australien.


Tillbaka i Melbourne

När jag kom hem ifrån östkusten så hade mina bästa kompisar hemifrån flyttat hit IN I MIN LÄGENHET! Jag är så jävla glad för det, det är verkligen hur underbart som helst. De hade bott här i tre veckor redan eftersom de kom medan jag var på Östkusten, så det var verkligen helt underbart att träffa dem <3 <3 <3 Och en dag senare så kom Rasmus hit för att hälsa på mig i 3 veckor!!! Jag var den överlyckligaste personen någonsin. Det var verkligen det bästa att få ha alla mina närmaste omkring mig. Jag tänkte slänga upp lite bilder från detta. Vi hade en väldigt mysig julafton på stranden, jag och Rasmus besökte Peninsula Hot Springs som är ett heeelt fantastiskt lanskap med massor av olika pooler med vatten från varma källor, underbart! Och vi har även turistat runt här i Melbourne en del och åkt och kollat på kängurus, varit på Melbourne Zoo, besökt Philip Island och lite sådant. På nyårsafton bokade vi hela gänget en tour där man får simma med vilda delfiner och sälar!!! Vi var så förväntansfulla, men tyvärr fick vi inte se några delfiner på nära håll, bara några fenor från långt håll. Men att se och simma med sälarna var helt fantastiskt! 
 
 
 
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback