En dagbok om mitt liv i Melbourne, Australien.


Utforska staden

Varken jag eller Jenny har haft särskilt mycket plugg i skolan under denna tiden. Men vi har absolut inte haft tråkigt, tvärt om! Det har nästan hänt lite för mycket saker här. Dessa bilder är från de första veckorna och från de första promenaderna jag tog för att utforska staden. Det var så underbart att bara gå runt och inte veta vart man var eller vart man var på väg, att bara upptäcka nya platser hela tiden. 
 
Någonstans under denna tiden kom vi också på att vi inte ville bo kvar i huset. Vi kände väl egentligen direkt att det inte var för oss, men det tog ett tag innan vi insåg att vi verkligen skulle orka ta tag i att försöka hitta ett nytt boende. Denna fasen i mitt liv kallas "Hitta boende" för det var verkligen det enda vi tänkte på och det enda vi gjorde under dessa veckor. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback