En dagbok om mitt liv i Melbourne, Australien.


Beach Welcome Trip i Lorne

Nästa sak som hände var att vi åkte på en resa för att träffa andra utbytesstudenter från samma universitet. Detta var dagen efter att vi flyttade in i huset. Mitt i all förvirring som vi hade känt över boendesituationen var det väldigt skönt att komma iväg och få fokusera på något helt annat. Vi åkte till en liten by som ligger längs med havet där vi surfade, hikade och festade ihop (i princip). 
 
På denna resan träffade jag så många fantastiska människor, vi har hängt ihop under hela denna tiden ända sedan dess. Om ni inte tycker att det ser så mysigt och soligt ut på bilderna så är det för att det var  V I N T E R i Australien (nej, jag trodde inte heller det existerade, men nu vet jag). Det var 10 grader och störtregn hela tiden. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback